На въздъховода, който се пада в от ляво на акумулатора се намира.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Възможна ли е загубата на мощност със счупена(спукана) фълтърна кутия??
Collapse
X
-
Сори колега, мерси че следиш темата!, 2пъти е водена 1 път заради дебитомера тогава вървеше от 3500 нагоре!!! Трябваше да припомпвам съеденителя за да качи обороти 1 баир не мога да изкача, и 2рия път заради ремапа който е правен от ПЕтко КГБ ако някой го знае...И малко реклама обаче от ремапа съм много доволен! (Имал съм и друга алфа с ремап от Тишо във варна бахти Ш*бания ремап
П.С и значи ако изключа дебитомера и тръгне да върви малко по плътно както трябва да върви значи е от него? По тая логика мога да карам без дебитомер?
П.С Mordohy Мерси за съвета колега, това мился и да направя (Y)Last edited by vankichaaaa; d.m.y г., 18:42.
Comment
-
Това където ти тръгва вървежа след 3500 оборота са си точно признаци от дебитомер. Ако е развален в ниските колата я няма никаква.
Направи следното.
Караш със закачен дебитомер, както трябва да си е, виж как се държи в ниски и високи. След което разкачаш буксата на дебитомера и пак тръгваш. Ако вървежа на колата не се промени в двата варианта, с и без дебитомер, то е ясно че е заминал. Понеже няма никаква разлика във вървежа на колата. Ако е наред дебитомера и откачиш буксата, колата трябва да стани много по мудна от колкото е била преди откачането му. Най-добре питай някой съфорумец от твоя град, ако може да ти даде негов за проба. Който ще работи 100%. Така ще ти стани най-ясно, дали е от него или не. Че не са малко пари да се дават, ако си работи нормално.
---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:01 ----------
Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщениеВсичко е наред , при мен има само леко предърпване след 3000 оборота и исках да пробвам дали не е от него
Comment
Comment